Wednesday, March 30, 2011

DIE

Haih. Macam susah je nak dapat shell ni. Ape aku merepek time interview
tu aku pn tak tau. Kalau aku tak tau, apetah lagi interviewer tu kan.
Aku mcm tak menjawab soalan dia je. Stress lak aku bile aku jawab soalan die,
die tanye balik soalan sama. tu tanda die tak menjawab soalan la kan??

Doa2 kan la aku dapat k rakan2. Nnt aku da start keje aku blanje la sorang2
kopok lekor and bayam goreng depan uniten tu. sorang 2 rgt.
Jgn nak mintak lebih2 lak. korang pn dah keje nnt. ceh.


Till then.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment